Haha!

Igår var jag lite smånere och oinspirerad och då hade jag ingen lust att blogga heller. Redan idag känns allt mycket bättre och då känns det helt plötsligt ok att blogga igen! Så hela en dag varade mitt "uppehåll". Haha!

Tacka vet jag hästar (som jag dock lägger ner alldeles för mkt tid på ibland) men framförallt vänner! Jag behöver verkligen komma ut och "luftas" ibland. Tycker det mesta är trök när jag suttit hemma i lägenheten för många dagar! Många saker är bra med att plugga på distans men inte riktigt allt...

Blev som sagt en hel del hästar idag. Hade inte riktigt räknat med att det var som det var i stallet i morse så lite extra tid och arbete krävdes för att få ordning på "situationen". Sen var jag iväg och tränade med Mirrisen i ridhus och han var riktigt duktig, som vanligt. Red även unghäst vilket gick bra, till slut iaf... =) Sen var det lite annat som behövdes fixas i stallet så allt som allt tog det faktiskt fem timmar!

När jag till slut kom hem så tänkte jag att jag bara skulle käka och duscha och sen plugga. MEN så blev det såklart inte... Efter mat och dusch blev det istället en sväng nere på "stan" med snälla Elmer som snart kommer att vara min "partner in crime" hehe... En fika och lite klädprovning men ingen shopping blev det idag! Vilket nog var lika bra! Endast lite inhandling av mat. Träffade E där och han blir lika förvånad varje gång han ser mig ensam i en mataffär! Haha, det kan nog stämma. Jag är inte direkt någon som brukar gå och storhandla själv... Men, men - that´s me!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Låter bra, inte sluta du oxå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback