Härlig helg!

Helgen började kanon med spa på fredagen. Jag, Kristofer, Ki och J var och bubblade, ångbastade, käkade frukt och bara myste! Kristofer överraskade även med en massage som han hade bokat in åt mig och det var helt underbart skönt! Tack darling! Pojkarna var dock lite otåliga mot slutet då de ville hem och se på hockey! Hallå, är man på spa ska man ta det lugnt! =) Men de hann hem till sista perioden och jag och Ki slog oss ner framför tv nr. 2 och kollade på Let´s Dance.

Igår blev en lugn dag. Jag jobbade på dagen och det var riktigt kul, mycket folk och det är så jag vill ha det! Åkte sen till stallet och gjorde klart allting där. Var riktigt snabb, tror att det var rekord! =)

Sen är det ju så att det är bara sport som gäller för alla pojkar nu när det är slutspel i hockeyn osv så på kvällen var det jag och fyra grabbar som trängdes framför tvn för att se på Färjestad-Frölunda. Efter matchen hyrde vi film så det blev en lugn kväll. Vilket var skönt!

Även idag har jag haft det riktigt bra! Först sovmorgon. Sedan frukost på sängen och en riktigt bra film. Sedan promenad ner till fiket och efter det en långpromenad i det underbara vädret! Nu har vi precis kommit hem från pizzerian. Pojkarna (det är nästan alltid fullt hus här!) ser på fotboll och jag ska dra till stallet. Sen blir det faktiskt ännu mera sport på tv. Mora spelar ju mot Malmö idag och det kan jag faktiskt kolla på... =)


Hoppas att ni också haft en bra påskhelg!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jajjemen hon ska låna en 20åring ett tag som Anna Dahlsten ridit 140 på. Alltid nåt tills hon hittar en egen =)

Postat av: Emma

Härligt med spa! Vi får gå gratis & bubbla & basta här vissa dagar- nice ;o)

2008-03-23 @ 19:41:28
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback