Ifall att någon inte har fattat det...

... så är jag såå trött på att plugga för tillfället! Jag tycker att det är skittråkigt och har hur svårt som helst bara att sätta mig ner och öppna boken. It suck´s. I princip allting annat är roligare än att plugga för tillfället men om jag gör något annat så får jag typ dåligt samvete för att jag inte pluggar så det slutar för det mesta att jag inte gör något vettigt alls - vilket är piss! Jag får inget vettigt gjort hemma, jag får inget plugg gjort och jag mår bara allmänt dåligt...

Det är absolut inte såhär jämt. Ibland är det faktiskt roligt att plugga! Det är ofta intressant och man känner att man lär sig vettiga saker. Såna perioder gör jag även det jag ska till skolan så då behöver jag inte ha dåligt samvete om jag gör något annat ibland. Det är även skönt att ha den friheten som man har när man pluggar. Väldigt få fasta tider som man måste hålla vilket gör att man oftast kan planera sin dag som det passar bäst.

Men, just nu, så hatar jag det!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Man har ju alltid svackor... Även när det gäller jobb :o/ Fast det brukar ju gå över som tur är :o) Kämpa på!!! Kram kram

Postat av: Elmer

Tänk bara på att den här kursen snart är slut och då kanske det blir något lite roligare än grammatik. För den är väl slut efter tentan på fredag? Vi ska ju träffas imorgon allihopa (hoppas jag iaf) och äta och pladdra så då får du något annat att tänka på för ett par timmar.
Vi ses, ha de bäst
Kramar

2008-03-25 @ 19:46:35
URL: http://elmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback