Jag, Piff & Puff...

... har varit på Hörnet och käkat. =) Det var verkligen supergott! Är så mätt, nöjd och belåten! 

Just nu sitter pojkarna och hejjar på Färjestad i hockeyn, så då hamnade jag här.   

Annars idag: Stallet i morse, pluggat, haft seminarium. Måste säga att det känns skönt när alla andra i seminariegruppen säger att de är helt lost och att de inte förstår hur allt ska vara. Fick tipset att vi inte skulle fastna och plugga alltför hårt, nu när vi matas med så mycket ny information på föreläsningar och seminarier så kan det vara bra att göra annat emellanåt så att man får lite distans - det är lättare att förstå då. Så jag kanske har gjort rätt trots allt! =) Haha. Fast lite mer måste jag nog allt plugga inför tentan...

Annars är det mycket hästar just nu. Känns kul! Red Mirre i ridhus i går och han var jätteduktig! Red även en unghäst, var riktigt roligt faktiskt! Känns kul att ha en till att rida på, gäller att planera bara så att man hinner med! Har ju lilla Silvia också men där är det bara vanlig skötsel som gäller än så det är ju inte alltför ansträngande...

I helgen är det fullt upp. Redan i morgon är det späckat schema: Utsläpp i stallet, föreläsning, fixa iordning inför festen, Göranträning. På lördag är det Göranträning på morgonen, sen släktkalas på dagen, sen blir det riktig fest på kvällen! Ska bli kul!

Så om jag inte uppdaterar här så förstår ni varför!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback