Måndagar...

... brukar inte vara mina favoritdagar. Men dagen har varit ganska bra ändå! Kom upp i tid imorse - pluggade och hade sen seminarium. Äntligen så hängde jag med lite!

Sen var det dags för lunch. Hade bestämt med A sen innan och vi gick till Hörnet och käkade. Var någon kyckling med ris. Gott, gott! 

Tror även att jag har lyckats hitta en present till Kristofer som fyller 30 år på lördag! Har varit jättesvårt att komma på någonting att köpa men jag tror att det som jag har tänkt blir bra... Hoppas iaf det!

Hmm, vad mer. Har även hunnit med stallet. Mirre hade vilodag idag vilket var skönt...


Känns som att jag har hunnit med en hel del idag! Och det känns bra! Kanske hinner med en fika också? Och lite läsning? Och lite slö-tv-tittande? Vi får se... =)

Kommentarer
Postat av: Stickis

Tack för tipset!

Jag ska fundera om jag vill fika på morgonen eller em... Hör av mig.

Kram

Postat av: maria

Jag beställde de rosa och gula, men jag skulle bra gärna vilja ha de gröna också =P Så sjuuuukt snyggt till solbränna! =D

2008-03-10 @ 19:17:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback