Rendition...

Förr när jag så på film så tyckte jag att nästan alla filmer var bra! Om filmkritikerna gav en film som jag tyckte var bra dåligt betyg så fattade jag inte vad de höll på med.

Nu för tiden så ser jag på ganska mycket film och faktiskt så börjar jag fatta varför många filmer som är ok ändå inte får toppbetyg. Man blir kräsnare när man ser många filmer. Man vill gärna se någonting som sticker ut från mängden. Men i slutändan är det såklart ens egen smak som avgör om man tycker att en film är bra eller dålig.

UtlämnadJag har ingen aning om vilket betyg filmen Rendition (Utlämnad) har fått av filmkritikerna men jag tyckte iaf att det var en riktigt bra film när jag såg den härom veckan! Rekomenderas!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller med. Det är inte så ofta nuförtiden som man ser en aaaasbra film.

Tack för luggkommentaren. Vi får se hur det blir. Det kanske inte blir en sån rak lugg men någon slags lugg tror jag att det blir. =)

Vi får se.

Kram

Postat av: Pernilla

Jag håller med. Det är inte så ofta nuförtiden som man ser en aaaasbra film.

Tack för luggkommentaren. Vi får se hur det blir. Det kanske inte blir en sån rak lugg men någon slags lugg tror jag att det blir. =)

Vi får se.

Kram

2008-03-06 @ 08:59:58
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback