Shoppingdag!

Idag blir det shopping! Eller, det är tänkt så iaf. Åker snart iväg till Kupolen och jag hoppas verkligen att jag ska göra några fynd. Är riktigt shoppingsugen! Det är flera saker som jag "behöver" som jag hoppas att jag ska hitta idag.



Vad skönt det var att vakna i morse och må prima! Har varit lite fester på slutet men igår tog vi det lugnt. I & K var här och vi käkade lite toast, drack lite vin och kollade på Melodifestivalen. Trevligt och lagomt... Jobbade igår och var efter det i stallet och red så det var perfekt att ta det lite lugnt på kvällen... 

I fredags hade jag också en trevlig kväll då A var här. Vi skulle käka lite ost och kex och kolla på Let´s Dance men så mkt tv-tittande blev det inte. Haha, vi hade tvn på men vi satt mest och snackade! Hur som helst så var det kul att hon kom hit!

Kommentarer
Postat av: Stickis

Tack...
Ja det ska bli kul att bli Morabo igen.. men frmaför allt att flytta ihop med Jim.
De där pengarna var inte helt fel. :)

Hoppas du hittar något fint i Kupolen!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback