Tentadags...

Idag är det då dags för tenta... Usch, det känns inge bra alls - jag har pluggat för lite och för dålig koll på typ allt känns det som. Men som man bäddar får man ligga! Jag hoppas dock att jag på något mirakulöst sätt ska klara godkänt-gränsen. Vi får se. Hur som helst så ska jag plugga fram tills klockan 13 då vi får tentan. Kanske hinner snappa upp någonting viktigt...

F-n vad skönt ikväll! Hur det än har gått så är jag klar med den här kursen för tillfället. Blir jag inte godkänd får jag ju göra om tentan vid ett senare tillfälle så det är ju inte hela världen om det inte går bra. Men, jag vill ju såklart klara den nu så att jag slipper tänka på den här kursen något mer...

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna för dig!!!

Postat av: iana

Tänkte på dig igår när jag sprang omkring och försökte ta mig iväg... (kom iväg 16.30 tillslut, uppe här 00.30)
Hoppas att den hemska tentan gick bra!!! Jättekul att vi hade tid att träffas en kortis!!!
KRAMAR

2008-03-29 @ 11:51:45
URL: http://snostjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback