Uppsatsen...

Snart klar med uppsatsen! Den har gått riktigt fort att skriva. Visserligen skulle den inte vara på så  många sidor men ändå! Har märkt att jag faktiskt har lärt mig att skriva rikitgt fort på datorn nu efter alla år med studier och det underlättar faktiskt! Visst måste jag veta vad jag ska skriva om men när jag väl har bestämt upplägg så går resten av bara farten. Man sparar en hel del tid genom att skriva fort. 

Fast jag kanske inte borde säga någonting än. Vi har redovisning om upplägget på uppsatsen idag så vi får väl se om mitt upplägg godkänns. Egentligen så är jag ju verkligen inte haj på grammatik så jag kanske har fattat det jag har läst eller instruktionerna till uppsatsen helt fel...

Fattar ni hur mycket jag längtar tills nästa fredag eftermiddag då jag har lämnat in tentan och är klar med den här kursen (om jag klarar tentan vill säga =S)???

Hoppas verkligen att nästa kurs passar mig bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback