Veckoplanering...

Såhär ser min vecka som kommer ut:

Måndag: Plugga. Seminarium. Stallet. Plugga.
Tisdag: Stallet. Plugga. Föreläsning. Plugga?

Onsdag: Stallet. Plugga. Studiegruppsträff.
Torsdag: Seminarium. Plugga. Stallet.
Fredag: Föreläsning. Hårfix. Stallet.
Lördag: Jobba. Stallet.
Söndag: Stallet på morgonen. Ledig!

Rolig va??? Min enda lilla förhoppning är att det går så bra där jag skrivit plugga i början på veckan att jag kan stryka något plugga i slutet på veckan. Men den här kursen är så körig att jag tvivlar på att jag kommer att kunna hoppa någonting... *suck*

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin blogg

Postat av: Lia Florenz

borde också plaera mer ,P

2008-03-03 @ 09:10:40
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Elmer

Du får höra av dig om du har tid med en fika eller lunch eller nåt i veckan. Äta bör man annars dör man!!
Kramar

2008-03-03 @ 11:58:18
URL: http://elmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback