Fram och tillbaka...

Snart är klockan 18 och jag har ännu inte varken duschat eller pluggat (två av dagens måsten)... Har yrt runt hela dagen: till stallet, in på vet.station, hem, till vet.station med Telma, hem, till vet. station igen (lånade en transportbur, därför jag varit där så många gånger), till stallet igen, hem.  Vad jag har gjort i stallet idag kan ni läsa här.

Så nu är prio ett en lång varm dusch, sen blir det att läsa hela kvällen (okej då, blir säkert en paus i pluggandet för att se på DH =).


På bilden sitter jag och röker vattenpipa i Dubai. Det hade inte varit helt fel att sitta där nu...




Kommentarer
Postat av: vicky

Nej och inte att röka vattenpipa heller.........

2008-11-05 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback