Hemmafixardag...

Den här veckan har det kännts som att jag har varit överallt men inte hunnit med någonting... Tror att det känns så för att jag inte varit hemma så mycket. Brukar ju sitta hemma hela dagarna och hinna med plugg och pyssel hemma. Men egentligen så har jag hunnit med en hel del annat. Det har varit mycket hästar, är lite på gång kring dem just för tillfället. Sen har det varit lite annat blandat som jag pysslat med på dagarna, seminarium i Falun, hälsat på syrran mm. Men idag ska jag försöka att hinna med att fixa lite hemma, plugga, storhandla, tvätta mm. Det är så skönt när sånt är klart innan helgen så att man bara får njuta då... En lugn helg med god mat är planerad och det ska bli så skönt!!

Nej, dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback