Idolanalys...

Eftersom jag är en riktig Idolnörd så måste jag bara lämna mina synpunkter på kvällens deltagare...

Robin B: Han fick min röst ikväll bara för att jag tror att han behöver den då han har varit på väg ur tävlingen under flera fredagar. Jag tycker att han har blivit bättre och bättre varje fredag. Det känns dock självklart att han kommer att släppa en platta oavsett hur långt han går i Idol då han har en väldigt speciell röst. Även om den blir lite sur ibland. Ikväll var båda hans framträdanden bra.

Alice: Jag brukar verkligen gilla Alice men de senaste fredagarna tycker jag inte riktigt att hon varit så bra som hon kan vara. Sången som brukar kännas felfri har varit lite skakig. Men en supergo tjej som jag hoppas få stanna en vecka till.

Kevin: Han är verkligen helt otrolig! Inte nog med att han sjunger fantastiskt. Han har en helt underbar scenpersonlighet men även hans person utanför scenen är helt underbar! Sa jag helt underbar?

Anna: En personlig favorit på grund av hennes helt otroliga röst. Har varit såld sen jag såg hennes version av "Have a heart". Ibland kan jag dock hålla med om kritiken att hon blir aningens tråkig på scenen. Men vad gör det när hon sjunger så fantastiskt!

Johan: Allvarligt, när ska han lämna Idol? Ikväll hoppas jag... Ok då, han ska ha plus att han verkligen har hittat sin egna stil och står fast vid den. Men han känns mer som stjärnan i en skolshow än stjärnan i Idol. Som sagt, hoppas att han får lämna ikväll, inte minst för att man då blir av med alla skrikande fjortisar i studion.





Bäst ikväll: Kevins "In the shadows" samt Annas "Somwere over the rainbow". 

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med din analys!

Hoppas att den stämmer :o)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback