Ingen SATC-box... =(

Det är sådana här dagar som man skulle haft SATC-boxen. Och filmen... Mmm, skulle vilja krypa ner under filt i soffan för att se serien. Jag skulle även velat haft en kopp med honungs/citron-te, något gott att äta på och en tidning att läsa (för någon paus från tvn borde jag ju ha).

Men jag har ingen SATC-box, inte heller någon citron, jag har inte ens smör ifall att jag skulle vilja ha några mackor och inte heller någon tidning. =(  Betyder det att jag borde gå och handla? Ja, förmodligen... Får väl se om jag orkar det om ett tag. Just för tillfället så finns inte krafterna där...

Stackars, stackars mig... =(


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja stackars dig =(

Det är inte roligt att vara sjuk, inte ha något alls hemma och verkligen inte orka gå och handla.



Jag vill också ha SATC-boxen... skulle även kunna tänka mig Cityakuten och GossipGirl.



Kram

Postat av: iana

Krya på dig i massor!!

Jag har filmen, ska jag komma förbi med den sen?

Kram

2008-11-13 @ 14:26:54
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: vicky

Jag har inte SATC boxen men Helt Hysteriskt boxen! Så jävla bra men jag kanske är gammal och du för ung?????????????????????????

2008-11-13 @ 18:29:53
Postat av: Emma

Krya på dig!!!



Kram kram

2008-11-13 @ 18:58:20
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback