Klagomuren...

Jag blir galen! Det känns som att jag lever i en j-vla kupa... Skallen känns som bly och rätt som det är så slår det lock för öronen - helt... Gud vad jag klagar hela tiden men så är det. Nu är jag trött på att vara sjuk och det drygaste är att jag fortfarande inte känner mig ett dugg bättre. Jag bara byter till olika stadier av den här jäkla förskylningen. Jag vill bli frisk, NU! Har en massa att läsa inför seminariet i morgon men jag har noll lust och ork till det. Jag känner mig helt off på den här kursen. Fattar knappt vad vi håller på med...

Har dessutom tagit ett beslut, som ni kommer att få reda på så småningom. Det känns också lite tråkigt....

Om jag nu ska skriva någonting positivt också så kan jag ju säga att jag iaf hade en skön dag igår. Vi blev kvar i Färnäs nästan hela dagen, blev bjudna på både fika och mat hos Kristofers morbrors familj. Tycker om hela hans släkt så mycket! De är så mysiga hela bunten! Sen skulle vi ju ut och plocka enris men det blev mörkt så fort så hann bara få med oss ett par kassar. Får nog lov att bege mig ut i skogen igen någon dag.

Det blev även en film igår. Burn after reading med bl a Brad Pitt och George Clooney. Helt störd film men ändå ganska underhållande.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men... krya på dig!

Jag vill veta ditt "tråkiga beslut" ju!

Kram

Postat av: iana

misstänker starkt vad beslutet är och stöttar dig till 200%...



Torsdag, ja, ska dit vid 16.30, lär nog inte komma igång förrän 17 och sen blir jag nog sittande ett tag... :)

Annars är ju fika väldigt underskattat hi hi!

Krya på dig kramar!!

2008-11-17 @ 20:13:22
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback