Lite shopping...

Nu var det längesen som jag visade några inköp. Förstår att ALLA verkligen vill veta vad jag har spenderat pengar på den senaste tiden! *ironi*

Så här kommer några av mina senaste inköp:

1. En fulsöt tomte som jag bara fick lov att köpa på EM. Den ser iofs mer ut som ett spöke än en tomte... Hittade dessutom en soffa där som jag tror kommer stå hemma i våran lägenhet så småningom. Superfin var den!

 


2. Snart är det vinter (och jul) och då behövs det lite ljusslingor som lyser upp ute. Denna tänkte jag ha i enriset som jag ska ha i mina blomlådor. Inhandlad på Jysk.



3. Sist men inte minst så blev det ett impulsköp från Blondinbellas onlineshop Bellme. Det var så bra pris på denna foundation att jag fick lov att testa den. Har dock inte provat den än men jag hoppas verkligen att den är bra. Någon som testat?



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja... Niják tyckte att ankorna var väldigt intressanta ;o)

Vilken cool tomte, verkligen fulsöt!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback