Myspys på trappen...

Häromdagen fick jag för mig att om jag inte går ut i skogen NU så kommer alla enbuskar vara översnöade när jag väl bestämt mig för att hämta hem lite ris. Så jag begav mig iväg för att plocka lite...

Resultatet blev såhär:

   
(Klicka för större)


1. Ljungen står kvar sen tidigare. I amplarna bakom blev det enris.
2. Den gamla ljungen hade frusit fast så jag blandade bara upp den med lite lingonris och lite frusna rönnbär.
3. Även hinken med enris fick sig en uppiffning.

Sist men inte minst så fyllde jag blomlådorna med enris samt satte i en ljusslinga för att lysa upp i vintermörkret:



Sen så är jag även en riktig skrotsamlare. När mina kompisar rensar ur sina hem för att köra grejer till tippen så ringer de alltid mig först ifall att jag vill ha deras gamla grejor. Ett fynd som jag är särskilt glad över är dessa små sparkar att ha marschaller på:


Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fint & mysigt! :o)



Kram

Postat av: Pernilla

Tjosigt. Tänk vad lite kan göra mycket =)

Kram

2008-11-22 @ 12:38:48
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback