Ny telefon på G!

Vet ni vad jag gjorde gällande mobiltelefonen? Jag gick in på Telias sida och där, på förstasidan, hade de ett månadserbjudande att om man bytte till Telia vänner så fick man en SonyEricsson w890i. Såklart fick man ju lov att binda upp sig samt så var det en månadsavgift på telefonen men den var så låg så att när jag betalat klart telefonen så blev den ändå ca. 1500 kr billigare än om jag köpt den i butik. Eftersom Pernilla rekomenderade den så slog jag till! =) Alla mina vänner har dessutom Telia och de ringer jag nu gratis till! Perfekt! (Blev du glad nu Elmer?? =)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra!

Fick du behålla ditt gamla nummer?



Kram

Postat av: iana

Strålande! Jag kör ju oxå med telia :)

Tack för att du kände på dig så bra!! Det blev en 6:e placering, 9 st placerade och 50 starter, så det var ok...

Missade svängen mot sista hindret och tappade flera sekunder där, så där rök några placeringar...

Men men, man kan inte lyckat jämt! :)

Kram

2008-11-01 @ 13:50:51
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: vicky

Jag bytte till telia av samma anledning för ett tag sen efter 11 år hos comviq och så jävla bra är det ju inte...............men då kan ju vi ringa gratis till varandra iaf. Party i kväll??

2008-11-01 @ 16:06:57
Postat av: Anonym

Jag bytte till telia av samma anledning för ett tag sen efter 11 år hos comviq och så jävla bra är det ju inte...............men då kan ju vi ringa gratis till varandra iaf. Party i kväll??

2008-11-01 @ 16:07:47
Postat av: iana

Tack! :)

2008-11-01 @ 18:46:04
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ahh, hoppas du blir nöjd nu da =)

Ses imorrn!

Kram

2008-11-01 @ 20:02:47
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Elmer

Jaa, jag har lyckats =)

Äntligen kan jag ringa till ALLA mina kompisar gratis nu.

Ha det bra så ses vi kanske imorgon...



Kramar

2008-11-01 @ 22:17:45
URL: http://elmer.blogg.se/
Postat av: Ki

Va roligt med ny telefon!

Fika i morgon eller tisdag?

KRAM

2008-11-02 @ 13:08:43
Postat av: vicky

Man kan tro att jag var full här men jag hade nog bara tagit en öl...........

2008-11-03 @ 14:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback