Sjukdomsbloggen...

Tror att jag ska döpa om min blogg till sjukdomsbloggen, vad tycker ni om det förslaget??? Känns som att det är det enda jag skriver om! Eftersom jag antar att det inte är så roligt att läsa om hur jag beklagar mig så lovar jag att det här blir det sista inlägget i den kategorin.

Idag fick jag lov att ställa in ännu ett seminarium. Hade verkligen behövt vara i skolan idag för vi hade även intro inför B-uppsatsen men jag hoppas nu att det går att få den informationen på något annat sätt. Tror att det här är enda gången sen jag började plugga som jag har missat två seminarier på en kurs...

Mitt sjukdomstillstånd just nu: Snorig, rethosta, ont i halsen, ögoninflammation, lätt lock för öronen, ont i huvudet och allmänt hängig.

Ringde till vårdcentralen nyss men tydligen så fanns det ingenting att göra. Jag har råkat ut för ett elakt virus och mot elaka virus finns ingen hjälp... Så det är väl bara att vänta ett tag till tills mitt elaka virus börjar vantrivas och flyttar ut.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch usch usch... låter inte roligt!

Hoppas du blir frisk snart!!!

STOR KRAM från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback