Sjukling...

Jag är en sån där som alltid försöker att hålla i gång oavsett vad som kommer i vägen. Som igår till exempel. Då vaknade jag med feber och halsont men ändå kunde jag inte låta bli att gå på föreläsningen (se nedanstående inlägg). Och tur var väl det för den var riktigt bra. Jag blev inspirerad och jag kände att jag fick flera tips som jag kommer att få användning av när jag själv står där i klassrummet som lärare. 

Efter PO-dagen som höll på hela dagen så hade jag även lite annat att göra. Åkte till stallet och tog hand om hästarna och sen när jag kom hem såg jag en föreläsning på nätet. Men när jag precis sett klart på föreläsningen tog det stopp. Jag fick världens frossa, skakade i hela kroppen och hackade tänder. Så då var det bara att bädda ner sig.

Så idag kommer jag faktiskt att försöka ta det lite lugnare. Har meddelat min lärare att jag inte kommer på seminariet i Falun idag. Jag hatar att ställa in saker men så fick det bli. Det enda som jag ska göra är att jag nu ska pallra mig iväg till stallet för att släppa ut hästarna, mocka och tömköra Regina. Sen blir det sängen igen!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja ta det lite lugnt nu så du blir frisk!

Krya på dig!

KRAM

Postat av: Stickis

Men usch då.. tråkigt att du är sjuk...



Vi som kanske skulle leka i morgon... :(

Hör av dig om du blir bättre!



Krya på dig!

Kram kram

2008-11-13 @ 11:18:43
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback