Söndag och forfarande sjuk...

Det här var en jädra seg förskylning! Har fortfarande ont i halsen, är snuvig och det slår lock för öronen lite titt som tätt... Igår började jag dock må lite bättre och då var det full fart igen. Till stallet på morgonen, sen åka och jobba och på kvällen 40-års kalas. Hela dagen gick bra men jag kan erkänna att jag inte var så jättepigg när jag åkte hem från festen. Dock så tog jag det väldigt lugnt och åkte hem ganska tidigt.

Idag känner jag mig lite sämre än vad jag gjorde ogår, kanske satte igång lite för tidigt? Hur som helst så är jag på benen så nu snart ska vi åka till Färnäs en sväng och sen ska vi ut i skogen och plocka lite ris till mina blomlådor, visar kanske hur det blev lite senare... Sen blir det ganska lugnt, måste till stallet i vanlig ordning men idag tänkte jag tvinga med mig Kristofer, han vet inte om det än bara...

Nu sitter han i bilen och tutar, bäst att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Emma

Man gör ju lätt misstaget att inte vila en dag extra när man är sjuk... Du får nog ta det lite lugnt ett par dagar till, så att det inte tar om...

Jag vill oxå ha ris till vår balkong... Runt räcket med en ljusslinga runt tänkte jag... Får nog ta bilen på en tur utanför stan på jakt efter det ;o)



Kram

Postat av: Pernilla

Ja det är lite lyxigt.

Om det visar sig att jag har dålig syn och behöver glasögon på jobbet så tror jag jobbet betalar åt mig eller i alla fall en stor del av summan. =)

Hoppas du mår bättre nu!

Kram

2008-11-17 @ 10:25:07
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: iana

Eftermiddagsfika någon dag?? :)

Eller så får du gärna hålla mig sällskap på torsdag när Magnus ska fixa resen... he he!!

Kram

2008-11-17 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback