Söndag...

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag! Den började med att jag och Elmer drog till stallet i morse. Vi fixade först med utsläpp, mockning osv och sen åkte vi till ridhus med kusarna. Regina var riktigt duktig, ridbar och trevlig. Hon har skött sig så bra sen jag bestämde mig för att sluta rida henne att jag nästan ångrar mig... Men bara nästan - tror jag... Haha, velig värre!

Efter stallet så fick vi besök hemma så det blev lite kaffe och fika. Sen begav vi oss ner på julskyltningen och hamnade på Kaffestugan för ännu en fika. Mmm, de hade gjort en tallrik med deras goda varma mackor samt sallad och dressing. Det var riktigt gott! Rekomenderas! Sen ramlade vi in på Kompis där jag såg ett par stövlar som var sååå snygga!! Kunde bara inte låta bli att köpa dem! Ajajaj... Som tur var så hade jag nått till bonusgränsen på mitt bonuskort så de blev lite billigare. De får bli en tidig julklapp till mig själv! (Visar bild på dem senare)

När vi kom hem så började jag plocka fram lite julsaker. Tyvärr hade mina två "ljusbollar" gett upp så nu måste jag hitta någon ny julbelysning till vardagsrumsfönstren... Det blir inte så mycket pynt i år, hade tänkt fokusera på att få lite julstämning i köket och vardagsrummet bara. Köket blev jag klar med i dag. Där blev det röd jul. Fick lite idéer där allt eftersom jag höll på (kan visa bilder på hur det blev senare). Och i vardagsrummet blir det vit, "isig" jul.

Nu har jag lovat en massa bilder, de kommer nog inom de närmaste dagarna! =) Hoppas att ni också har haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback