Vad händer idag då?

Tro vad man ska göra idag då?? Klockan är strax över 10 och jag är redan klar i stallet. Detta på grund av att min kära pojkvän tvingade upp mig för att få skjuts till jobbet. Nej då, han tvingade mig inte, jag erbjöd mig faktiskt att köra honom men ändå...

- Plugg står ju nästan alltid på dagordningen så det hade jag ju kunnat spendera en del av min tid idag på. Dock så har jag inget plugg som det är panik med men det hade ju varit bra att börja i tid någongång också...

- Städa är ju också någonting som alltid behövs göras. När man har städat och det är fint och rent överallt så är det ändå bara att börja om från början efter några dagar. Men det är faktiskt inte så jättemycket städning som behövs här hemma för tillfället men lite pyssel finns det ju alltid!

- Tvätta är bland det tråkigaste jag vet men även det är ju ett nödvändigt ont. För vem vill gå runt i skitiga kläder som luktar urk? Så det är ett projekt som jag faktiskt måste ta tag i  idag.

- Trots att jag är bedrövlig i köket så tänkte jag faktiskt fixa middag idag. Det blir dock ett säkert kort nämligen tacos! Mmmm, vad gott! Det betyder att jag även måste ta mig till affären...

- I eftermiddag tror jag att jag ska tvinga med mig Kristofer till EM för att beställa hem soffan som jag såg där. Han var med mig dit igår för att kolla på den och han höll med om att den var riktigt fin!

- Sist men inte minst så ska jag nog läsa lite i den helt störda men riktigt bra boken: The Dirt av Neil Strauss. Den handlar som ni kanske redan känner till om Mötley Crüe.



Ja, det var min dag som jag tror att den kommer att se ut... Men hur den blir i verkligheten får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback