Vinnartavlor...

Vilken skön helg jag har haft! Jag har bara (nästan) tagit det lugnt.

I fredags kväll när jag kom hem från stallet hade älsklingen dukat upp med tapas och ostar och grejer. Supergott! Självklart så såg vi på Idol också (hallå, jag är en Idol-nörd ifall att någon missat det) och Kevin var så grymt bra! Sen är ju Anna också en favorit...

Igår hade jag lite sovmorgon och så var jag i Orsa och hälsade på. På kvällen blev det god middag med lite vänner (japp, det har blivit mycket äta den här helgen).

Idag har jag fikat på Kaffestugan, i två omgångar. Eller jag satt kvar där så avlöste mina sällskap varandra. Först med Kristofer och Linkan, sen med Pernilla. Sen så har jag även fixat i "datarummet" lite. Dels så har jag städat lite runt själva "arbetsplatsen" och så har jag bytt gardiner. Men sen är det även så att fastän det är jag som sitter här mest (jag pluggar ju ifall att någon missat det) så är vårat "datarum" ett riktigt travrum! Och nej, det är inte trav jag håller på med, det är dressyr. Det handlar såklart om stjärnhästen som har råkat vinna så pass många gånger att väggarna här inne (sitter såklart i datarummet nu) är helt belamrade med vinnartavlor. Eftersom dessa tavlor har anlänt en efter en så har det såklart blivit uppsatta en efter en. Där de har fått plats. Så de har varit utspridda lite här och där. Idag ändrade jag om lite och klumpade ihop dem (inte alla, men nästan) på EN vägg och det blev faktiskt betydligt mycket bättre om jag får säga det själv!

Före:    

Efter:
 

Kommentarer
Postat av: Stickis

Det blev bättre!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback