Utmaning!

Har blivit utmanad av Pernilla, Elmer och Eliana så det är väl bäst att jag gör den då... =)


3 saker jag skäms över:

1. Att jag är så flummig...
2. Att jag kan bli störd när jag är full...
3. Mitt chipsberoende... =)


3 saker jag är stolt över:

1. Att jag pluggar till lärare.
2. Att jag är ganska haj på dressyr.
3. Att jag får tiden att räcka till både plugg, hästar, jobb, hem mm mm.


3 saker jag vill göra 2009:

1. Resa!
2. Inreda mitt och Kristofers alldeles egna hus (som vi inte har köpt än...)
3. Umgås med min familj och mina vänner!


3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Resan som vi gjorde i våras till Milano.
2. Att jag slutade rida Mirre. Snyft!
3. Min tid med Regina.


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Kristofer. <3
2.
3.

3 personer jag avundas:

1. De som alltid lyckas hålla humöret uppe oavsett vad som händer.
2. De som har ett fast jobb med skaplig lön som de trivs med.
3. De som får rida på kanonhästar varje dag.

3 personer som jag utmanar:
1. Vicky
2. Therese
3.  Tin


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är rätt pank efter flytten och all möbelshopping, så då har man ju inte så mycket val ;o)

Men åhhhh.... Helt galet! På en 1/2 timme hittade jag 1 jacka, 1 par stövletter, 1 par byxor, 2 klänningar & en tröja som bara gaaah!!! Skit snyggt! Men jag är typ 3000,- kort :o(

Sen när jag har pengar att shoppa för kommer jag säkert inte hitta något alls ;o)

Men jag har dock syndat med lite nätshopping här om dagen, så så duktig är jag inte... Hehe!



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback