Yes, Obama vann!

I morse när jag vaknade så märkte jag att någon under natten placerat en sten i mitt huvud! Jag orkade knappt lyfta huvudet från kudden och sen har det känts tungt hela dagen! Det blev inte bättre av att jag hade solen i ögonen nästan hela vägen till Falun heller... Men nu, efter lite McDonaldskäk så känns det faktiskt lite lättare.

Ifall att någon missat det: Obama blev i natt vald till USAs president! Med tanke på USAs historia så är det verkligen sagolikt att en färgad man med afrikanskt påbrå nu sitter på presidentposten. Det var på tiden! Sen så tror jag även att han verkligen är rätt man för jobbet...

Obama höll på onsdagsmorgonen sitt första tal som president.
Läs mer på
Aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med! Skitbra att han vann!!!

Vi har det lite kaosartat här, men det blir bra när det är klart :o)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback