Bilder från fototräffen...

Har inte tid att skriva så mycket, måste plugga! Den här veckan är det norska som står på schemat.

Visar ett par bilder från fototräffen igår istället. Det är Kristofer som tagit dem, han var jättesnäll och följde med som hjälpreda och hästskötare. Det ska verkligen bli jättespännande att se om fotograferna fick till någon bild! Hästar är ju dock inte de lättaste att knäppa på, det var svårt att få dem att stå stilla! Hästarna var med under förmiddagen och sedan drog vi iväg till Bäcka herrgård för att fortsätta utan hästar. Det var en riktigt rolig dag!


Jag posar åt ett håll (mot fotografen), Regina åt ett annat... Men hon ser ju fin ut! =)



 


Något bättre här! Men svansen gick i ett, det var massviss med knott!



 


Nästan helt samspelta!



 


In action! Lite modeller/hästar/fotografer i bakgrunden.



 


I skogsbrynet...



 


Kristofer passade på att fota lite när jag suttit av.
En annan häst/modell med hästskötare i bakgrunden...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, vad fina ni är! :o)

Ja, jag hoppas att det fixar sig... Är så drygt när det känns som att ALLT krånglar på samma gång bara...



Kram

Postat av: Ki

Fina bilder!

2008-10-13 @ 16:47:25
Postat av: Tin

åh vilka bilder!

2008-10-13 @ 19:54:52
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Tin

åh vilka bilder!

2008-10-13 @ 19:56:25
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Super fina bilder, va duktiga ni (du, och så tänkte jag på hästen oxå, därav ni) är...



Kram

2008-10-13 @ 22:17:16
URL: http://tessie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback