Nu blev jag lite nervös...

Har nyss haft seminarium och det gick bra! Pusselbitarna börjar falla på plats vad gäller min uppsats och det känns så bra!! Fick även en liten överraskning av min handledare som gjorde att jag blev aningens nervös! Lovar att berätta om den om det blir av! Hihihi...

Nu känner jag mig peppad att sätta fart med uppsatsen men jag känner mig även lite stressad över att hinna med allt innan sista inlämningsdagen! Men det är ett bra tag kvar till dess och nu har jag ju för en gångs skull hängt med från starten så nu gäller det att fortsätta i samma stil...
 
Förutom lite småfix till uppsatsen som måste bli färdigt idag så tänkte jag skriva klart den sista forskningsrapporten! När jag fick hem den sista boken så visade det sig att den endast är drygt 100 sidor och väldigt tydligt uppställd, tänk att man kan ha flyt någon gång också! Så den ska nog inte vara något problem! =) 


Kommentarer
Postat av: P

Tack =) Vad roligt att ni blev glada!

Kram

Postat av: Emma

Ojoj! Låter spännande det där :o)

Tror att din uppsats blir kanon!!!



Kram

2009-04-16 @ 21:19:10
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback