Längtar till sommaren!

Tänk en ledig dag på sommaren. Solen skiner när du vaknar så du bestämmer dig för att dra till stranden. Klär på dig bikinin och kanske en sommarklänning. Äter frukost på balkongen. Sen packar du strandväskan med ett badlakan och en bra bok. Du trampar iväg på cykeln och får sällskap av några vänner. Väl på stranden växlar du en massa trevligt snack med dina vänner med en stund med din bok och med glassätande. Det finns inga måsten! Inget "jag borde plugga" eller "hur ska jag hinna med allt på jobbet"...  



Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! :o)

Fast det blir inget sån´t för mig den här sommaren! Hihi...



Kram

Postat av: iana

Inte långt kvar dit :)

Säger jag som just (kl 20.00) kommit ner från fjället där vi suttit och grillat tills nu, solen har inte på långa vägar gått ner ännu :) hi hi!

Men det bästa med det är att när vi väl kommer hem så är det flipflop time och uteserveringen på kaffestugan som gäller!

Kram

2009-04-20 @ 20:10:09
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: vicky

Fan va tråkigt! Sand mellan tårna och för varmt i solen!

2009-04-21 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback