Min helg...

Efter att Kristofer kom hem från sin fiskeresa som han varit på i helgen så beklagade jag mig att jag hade haft så långtråkigt när han var borta. Men när jag tänker efter så har jag ändå haft ganska fullt upp i helgen...

I fredags hade jag ett läkarbesök inbokat men efter det så hann vi (jag och älsklingen) med en lunch tillsammans innan han åkte iväg. Efter det har jag för mig att jag pluggade lite (?) och på eftermiddagen bar det av till stallet för att vara med på Göranträning. Åkte dock dit ganska tidigt så jag hann se flera ekipage rida. Blev även kvar en lång stund efter mitt pass då jag hittade en massa trevliga människor att prata med! Åkte därifrån när klockan var ca. 23.15! Ooops...


Lördagen bestod av jobb, fika, stall, telefonsamtal och Robinson.


Sen var det då söndag och det var där det långtråkiga kom in. Jag är otroligt dålig på att vara ledig och inte ha något inplanerat! Det fanns säkert massor som jag kunde göra men istället blev jag bara seg. Fast å andra sidan kanske inte allt måste gå i ett jämt heller...


Om ni vill läsa om mina hästäventyr så klickar ni här. Om inte så låter ni helt enkelt bli! =)

Bjuder på ännu en kattbild. Stackars Telma får aldrig vara i fred när matte är hemma!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nä, det är ju inte helt fel :o)

Har ett litet hinder bara som jag jobbar på att lösa. Sen så!!! Berättar mer på lördag :o)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback