Vackert väder = humöret på topp!

Just nu skiner solen! Så underbart! Känner på mig att den här dagen kommer att bli bra! =)

Nu ska jag plugga lite innan jag åker till
stallet (haha, ovanligt va?). Men i em/kväll tänkte jag faktiskt umgås med min älskling!

Hoppas att solen får skina hela dagen!

Kram på er!



_________________________________________________________________
Edit: Haha, nu har jag skrivit ut alla de "forskningsrapporter" som jag har gjort. Det var sammanlagt 20 sidor, enkelt radavstånd, bara löptext!! Och då har jag en sammanfattande text kvar att göra... Och denna kurs är på 7,5 p = 5 veckor... Helt sjukt, det blir mer skrivet på den här kursen än på c-uppsatsen som är större och som jag har 10 veckor på mig att göra...

Kommentarer
Postat av: P

Ja, så härligt med sooool!!!

Kram

Postat av: Maria

Tack tack! =D



Allt bra med dig? =)

2009-04-24 @ 17:59:39
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänk vad man blir påverkad utav vädret!

Allt känns lättare med solsken :o)



Kram

2009-04-24 @ 19:52:50
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback