Äntligen en mysig mössa!

När vi var på julmarknaden i Risa passade vi på att beställa en mössa till bebis utav Ann-Sofie som har web-butiken Stjärnöga. Hon syr upp mössorna själv efter önskemål. Supertrevlig var hon och gav bra service! Idag kom mössan på posten och den var bedårande! Har nog varit i varenda butik här som säljer barnkläder och letat efter en lite varmare mössa att ha på bebis tills när vi ska hem från Falun bland annat men har inte hittat någon passande någonstans! Nu har vi äntligen en (kan dock hända att den är lite stor första veckorna men det fungerar förhoppningsvis ändå). Supermysig kvalitét var det hur som helst och fin var den också!


Fodret är svart och om den är för stor i början går det att vika upp kanterna...


Nu ska jag snart iväg på middag! Ska käka med arbetskollegorna och det ska bli jättetrevligt! Annars är det inte så mycket som står på agendan för tillfället... Ska gå på bio i morgon och se Avatar. Sen har jag inte packat BB-väskan än... Det var väl mina "to-do" för tillfället! Det dyker dock säkert upp något mer kul i helgen!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Sv:

Vad roligt att du tycker det! Det tycker nämligen jag med! =)

Jag tycker att det är väldigt spännande att se vad din lill* krabat är för någon!



Fin mössa också!



KRAM

Postat av: Emma

Åhh, vilken söt mössa! Micke hälsar & tackar :) Hoppas att middagen är trevlig.



Kram

2009-12-18 @ 20:58:27
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback