Bilbarnstol och dagens aktiviteter!

Tänkte bara visa bilbarnstolen som vi köpt. Jag hoppas att den kommer att vara bra, känns bra nu iaf! Den är relativt lätt och smidig, nackskyddet går att justera och den ska enligt ett flertal tester vara väldigt säker...


Det är riktigt skönt att vara ledig måste jag erkänna! Idag har jag, efter en liten sovmorgon, än så länge hunnit med en promenad ner på "stan" där jag käkade lunch. Passade även på att handla lite ingredienser till julgodiset jag ska göra! Har även, äntligen, fyllt i lite papper till FK. Blir spännande att se vad jag har missat och vad jag måste komplettera med. För så är det väl alltid, något kryss eller någon liten uppgift brukar ju alltid saknas bara för att allt ska dra ut på tiden lite extra... Men vi får se vad som händer!

Snart ska jag till barnmorskan, sen får vi se vad jag ska underhålla mig med resten av dagen. Har i alla fall lovat Kristofer lagad mat idag så en stund vid spisen har jag hur som helst framför mig!  


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Fin och den såg skön ut =), fast säkerheten är ju det viktigaste!

Lycka till med julgodiset och matlagningen.

Har ni redan bestämt en dag för julfika?

Kram

Postat av: MondayGirl

Förresten...

Känner du till en dressyrhäst som heter Herkules?!

2009-12-09 @ 15:18:54
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: MondayGirl

Oki, jag kanske kan den 23, det beror lite på vilken tid ni tänkt er.

Fast jag ses gärna fler ggr såklart, men jag vill hinna träffa Emma också.



Den där hästen som jag kanske ska börja rida är efter Herkules och han har tydligen vunnit OS i dressyr.

Tänkte om du kände till honom bara. Men jag tror att han dog ganska nyss och blev hela 32 år så det var nog ett tag sen han var i den formen =)



Kram

2009-12-09 @ 16:06:20
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: MondayGirl

Jag har inte bestämt om jag verkligen ska än.

Fick veta igår är stoet är 30 år, men hon tror tydligen själv att hon är 3 år, hon är visst skitpigg osv. Tanken slog mig ändå att hon kanske kommer trilla ihop och dö under mig någon dag helt plötsligt =I Hemsk tanke!



Måste kolla när tåget kommer fram bara. Jag hör av mig när jag vet.



Kram

2009-12-09 @ 16:28:09
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback