Det blev inte på julafton!

Vi klarade julafton! Om bebis hade velat kommit på julafton hade det inte varit så mycket att göra åt saken men nu när den dagen är över känns det ganska bra. Kanske inte är så roligt att vara född på julafton när man är liten och ska fira även om man såklart inte vet så mycket annat om det nu skulle vara så... 

Hade en riktigt mysig julafton med familjen (familjerna kanske jag ska säga =), god mat och fina klappar. Roligast var att träffa alla barnen! De har haft gissningar på båda könen gällande bebis. Fick en gissning på pojke med motiveringen: "Din mage är sååå stor och pojkar är större än flickor. Och mammas mage var inte lika stor så det blir en pojke" (mamman fick en flicka). Synnerligen genomtänkt gissning av en femåring!

Hoppas att ni också haft en härlig julafton och att ni får fortsätta med julfirandet hela helgen!!


Kommentarer
Postat av: Jennie <3

De blir nog en nyårsbebbe....=D

Jag gissar på 1 Januari....=D

Kramisar <3

Postat av: MondayGirl

Ja, jag hade inget emot att prata förlossningar =) Det var inte så jag menade!



Det kommer gå bra för dig! Att vara nervös är nog bara naturligt och någonting somalla som ska föda är.



Jag hör av mig om vi ska in till Mora fler ggr.



KRAM

2009-12-27 @ 15:59:30
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback