Examensarbetet...

Måste säga att det känns otroligt bra med vårat examensarbete! Våran handledare är varje gång han ger feedback väldigt positiv! Likaså är jag glad över att det inte är så långt kvar nu innan vi är klara. En bok kvar att analysera (har redan analyserat två samt skrivit klar hela inledningen, teoridelen och tidigare forskning). Sedan gäller det att få till en bra sammanfattande diskussion. Diskussionen, som vi räknat med skulle ta en hel del tid, har dock våran handledare sagt inte behöver vara så lång då han tycker att uppsatsen redan är så pass omfattande... =) Flyter det på otroligt bra kanske vi blir klara denna vecka, annars blir vi hur som helst klara nästa och det känns underbart!! Då är opponeringen kvar, sen är jag examinerad lärare!! Inte att förglömma, jag är även ledig fram tills bebis kommer!! =) Längtar!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Shit vad skönt det måste kännas och shiiiit vad duktig du har varit, verkligen!!!



Angående bebisens ankomst så hoppas jag att du kommer ihåg vad vi pratade om och att den lill* där inne också hörde min plan ;o)



H*n får gärna komma före den 2:a december, så att jag hinner träffa er innan jag åker hem igen =)

Ok?! ;o)



KRAM



Ps.

Är ju såklart inte helt allvarlig, det hoppas jag du förstår?!

Oavsett när h*n kommer så hoppas jag att allt går bra!

Ds.

Postat av: MondayGirl

Nej, jag menar 2:a januari ju!

2009-12-01 @ 16:17:31
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Sara

Wow, examinerad lärare!! Inte illa!!



Härligt med lite ledighet sen. kanske vi kan leka lite? :)



Kram

2009-12-01 @ 16:29:23
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback