Frosseri!

Förutom att liiite chips och julmust slunkit ner i veckan har jag varit ganska duktig på att hålla mig från onyttigheter. I kväll är det dock fredag och på helgerna måste man få frossa! Så idag har det inhandlats diverse onyttigheter såsom chips, dip, ostar (längtar tills jag får äta RIKTIGA ostar men tills dess får jag hålla tillgodo med Creme Bonjour), kex, julmust mm. De reade även ut chokladkalendrar på Maxi så en sådan fick också följa med hem! =) Idag är det då den 11:e så ni kan ju själva räkna ut att fler än en lucka kommer att öppnas idag, hehe... Perfekt med en massa snask till Idol ikväll!

I morgon planeras dock en något seriösare middag som inkluderar fisk! Inte ofta vi lagar fisk hemma tyvärr men jag ser verkligen fram emot morgondagens middag! =)

Vem tror/hoppas ni vinner Idol förresten? Jag har inte haft någon riktig favorit den här säsongen, har tyckt lite olika från vecka till vecka faktiskt... Men när Erik är bra är han RIKTIGT bra så jag måste nog hålla lite på honom!

Ha en trevlig helg nu!! 

Kommentarer
Postat av: iana

Kom ihåg mitt gravid recept på mögelost! :)

koka typ kvibille ädel med cremefraishe. Gott som sås och när det stelnat är det gudomligt på kex!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback