God morgon!

Måste börja med att visa en liten film på en underbart söt liten kattunge! Kanske har ni redan sett den hos Mondaygirl eller någonannanstans, men den går att se på hur många gånger som helst!


Snart ska jag iväg till Vattnäs och plugga. Hoppas att vi har lika bra flyt idag, nu vill jag bli klaaar!! Sen väntar lite lyx för min del då jag ska till Maria och klippa/färga håret. Har endast unnat mig detta en gång under graviditeten så nu tyckte jag att det var dags igen! Vet inte heller när jag kommer att ha möjlighet att gå dit igen så idag ska jag njuta!!

Skulle behöva ta en runda och köpa lite grejer till bebis också. Bilbarnstol står överst på inköpslistan. Hittills har vi varit på Toddler och på Volvo och kollat och det lutar åt en Britax. Tänkte dock åka till Noret också och kolla på barnaffären där så har vi nog granskat hela Moras utbud... Någon som har tips kanske?? De hade en som verkade säker och med lite fiffiga funktioner (den går att fälla ner till liggläge, det går att plocka ur ett "lager" för att ge mer plats när bebis växer mm) på Toddler som hette BeSafe. Den vägde dock bly! Britax verkade också säker (båda dessa har fått utmärkelser för säkerheten) och den var betydligt lättare! Den verkade även "lättmanövrerad"... Som sagt, kom gärna med tips! Blir nog ingen shoppingrunda förrän tidigast i morgon!

Ha en  härlig dag nu!

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Sv:

Jag hoppas att h*n vill ut snart =)



Jag vet inte hur många ggr jag kollat på det där klippet, den är otroligt söt!



Härligt att gå och fixa håret, det är riktig vardagslyx.



Hoppas ni hittar någon bra bilbarnstol, jag har inga tips att komma med där.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback