KLAR! Nu väntar ledighet!

Idag är jag ledig. Ledig från plugg då uppsatsen blev klar igår! Nu väntar bara opponering... Ledig från hästar (vilket ni kunnat läsa om på Drömdansaren). Då var frågan vad jag ska göra idag? Blir nog lite städning och pyssel hemma tror jag. Kanske drar ner på stan en sväng för de sista julklapparna. Vi får se! Skönt att vara ledig hur som helst! Nu handlar det om tre veckors väntan (eller det kan såklart bli mer eller mindre)... Spännande!

En helt annan sak... Om ni hänger på Facebook måste ni gå med i Jay Jay Okocha Fan Club. Då blir Kristofer glad! =)

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Ja det var jättekul att kolla på klänningar och ännu roligare att den jag hade spanat in på nätet var så fin som jag trodde.

Hoppas att jag kommer kunna köpa den!

Fast det var pirrigt att gå in, blev alldeles skakis i benen efteråt, vet inte riktigt varför =)



Jag ska joina fan club:en på fejjan.



Hoppas vi hinner ses lite runt jul, jag kommer i alla fall vara hemma i 11 dagar.



Ha en härlig ledig dag nu!



KRAM

Postat av: MondayGirl

Grattis till att uppsatsen är klar förresten! =)

Duktig du är!

2009-12-08 @ 10:17:34
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: MondayGirl

Oj, innan jul kanske blir lite tajt. Jag kommer hem kvällen innan julafton =I

Kram

2009-12-08 @ 10:51:31
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback