Lite blandat...

Gosh, vad mätt jag är just nu! Har precis klämt i mig en stor portion med stuvade makaroner och korv. Vad gott det kan vara ibland med sådan vanlig mat! Självklart ska det vara massor med ost på makaronerna, mums! Till efterrätt blir det kladdkaka, bakade en igår. Någon som vill ha? Bara att komma förbi här! =)


Väääldigt onyttig och kladdig inuti!


Har varit  hos barnmorskan idag. Tydligen låg bebis väldigt långt ner. Bebis har varit fixerad och legat långt ner redan för ett par veckor sedan. Men nu hade den tydligen sjunkit ännu längre ner. Vet dock inte riktigt vad det betyder. Kan man bära så länge eller tror ni den är på G snart?? Kanske ska packa BB-väskan så att det är gjort iaf!

Tänkte även göra klart allt inför opponeringen idag. Skriva ner lite kommentarer och så. Då har jag någonting att skicka in iaf, om jag nu inte skulle kunna vara med själv nästa vecka...


Visst är det härligt med all snö förresten?? Den här bilden tog jag förra vintern i Östersund, den är så vintrig och härlig tycker jag! Fint motiv också, Trollpär heter kusen...


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Packa väskan du! =)

KRAM

Postat av: Linda

ååh, du måste ju knipa till efter freda.. sen är de fritt fram för kisen att komma ut! :) hihi

2009-12-16 @ 20:47:13
Postat av: Emma

Svar: Tack! :)



Vi har oxå ätit stuvade makraoner fast med köttbullar- mums! Bebis kanske vill komma ut snart då, spännande :) Är nog bra att ha väskan packad & klar ;)



Kramis

2009-12-16 @ 21:10:06
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: MondayGirl

Sv:

Tack för omtanken, jag ska ta hand om mig!

Du meed! =) Säger det igen... LYCKA TILL när det väl bär av!

Kram

2009-12-16 @ 22:33:25
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Catwalkqueen

Tack!

Ja det ska jag ta upp med dem. Vi fick recept på Fortekor utifall att hennes urinprov var högt, men det var det inte, det var alldeles normal så hon sa åt oss att inte ge henne den medicinen. Jag frågade om hennes njurvärden kunde återställas men det sa hon att de inte kunde eftersom de var så otroligt höga.



Hur höga värden hade Telma?

Mora skickade oss vidare till Falun eftersom de i Mora inte är några experter på njurar utan är mer allmänläkare.



Jag hoppas verkligen att hon blir bra igen såsom Telma!



Kram

2009-12-17 @ 15:31:15
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback