Lite ner men upp igen!

Nu har jag haft ett par dagar som har känts sådär... Trots lite dipp har de dock ändå flytit på och en del roligt har faktiskt också hänt! Som exempelvis att slutversionen av examensarbetet nu är inskickad! Fatta, jag är heeelt klar nu! Väntar bara på betyget och sen kan jag ansöka om examensbeviset! Fick även en förfrågan om jag och A (som skrivit ihop) ville föreläsa om våran uppsats på högskolan. Mot ersättning! Men det blir nog lite knivigt för min del tyvärr. Hade dock varit kul!

Idag känns det som en bra dag! Jag känner mig pigg och glad! Har även en dejt med min älskling samt julmys med mina kära vänner (som det för övrigt känns som hundra år sedan jag träffade) att se fram emot! Jättekul! Och i morgon är det julafton! Hoppas att jag kan fira den på sedvanligt sätt... =) Men man vet ju aldrig vad som händer...

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Hade såå gärna velat vara med på julfikat! =(



Grattis till att du är klar! Hoppas du får bra betyg också, men det tror jag nog!



GOD JUL! Vi hörs när jag kommit "upp".

KRAM

Postat av: MondayGirl

Sv:

Ja jag hoppas att vi hinner ses. Men vem vet, du kanske har andra, lite viktigare saker för dig ;o)

Vi hörs oavsett!

Kram

2009-12-23 @ 11:42:54
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 17:31:05
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback