Måndagen...

Idag har det varit ovanligt fullt upp! Hade oppositionsseminarium i morse (på nätet som tur var) och det gick bra! Har enbart några småändringar att göra innan vi skickar in slutversionen av vår uppsats och det tänkte vi försöka bli klara med i morgon.

Efter seminariet åkte vi till barnmorskan för en check. Allt var väl inte riktigt lika strålande som det brukar vara men tror ändå att allt var ok... Får se om jag hinner dit en gång till eller om det här var sista kollen! Egentligen är det en vecka kvar (är beräknad nästa tisdag) och ofta går man ju över första gången. Men jag har fått för mig att jag kommer få tidigare. Det kanske dock är något som de flesta tror såhär på sluttampen!

Nu har jag precis käkat rester från gårdagens middag som var nachos! Supergott var det och jag hade absolut inga problem med att käka det idag igen!

Ja, det var väl på ett ungefär vad min dag har bestått av hitintills... Resten av dagen blir nog ganska lugn, lite plock hemma, packning av BB-väskan kanske. Har fortfarande inte gjort det! Har dock skrivit en lista på saker att ha med, återstår att se om jag glömt något viktigt... 

Det var allt från mig för tillfället! Se ya! 


(Ett litet tillägg: Stort tack för era gulliga kommentarer!)

Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Jag tror att bebben väntar på att du ska packa väskan jag.

Det där du skrev om att den känner om du är helt redo eller inte... den kanske känner att inte väskan är packad ;o)

KRAM

Postat av: MondayGirl

Fiiiint mage på bilden i förra inlägget förresten! =)

Kram

2009-12-21 @ 16:34:21
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: MondayGirl

-t

2009-12-21 @ 16:34:39
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback