Shoppingsugen!

Nu börjar jag verkligen längta efter att ha vanliga kläder på mig igen! Länge har jag faktiskt kunnat ha mycket i garderoben men nu på slutet har utbudet varit ytterst begränsat. Fick hem en Halénskatalog idag och jag kan säga att jag blev grymt shoppingsugen! Nu var det framförallt vårmodet som visades men följande hade jag absolut kunnat tänka mig att ha på mig i vår (hittade en del på H&M också):





Har även kommit på att vårat lite högre barbord som vi brukar äta vid i vardagsrummet kommer att bli lite opraktiskt när bebis kommer. Vi har inte så mycket plats för ett större matsalsbord tyvärr men något av följande hade kanske kunnat passat:

 
Från Haléns


Ååå, vad shoppingsugen jag blev nu! Tyvärr kommer det nog stanna vid en vilja att shoppa, tänker inte beställa hem någonting innan jag fått besked från FK... Kommer troligtvis att vara fattig ett tag framöver... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback