I ett komaliknande tillstånd...

Jag är så seg idag! Snoozade länge i morse och fick verkligen lov att tvinga mig upp ur sängen. När jag väl kommit upp så åkte jag med Elmer till stallet och där promenerade/joggade jag med Regina och jag hade så dålig kondis! Joggade ett par minuter och blev helt andfådd, inte bra... Blev även bjudna på kaffe och pannkakor så vi blev kvar där ett bra tag.

Sen jag kom hem så har jag suttit och läst lite bloggar och jag känner mig så seg, så seg... Som jag sagt x antal gånger tidigare så är jag så trött på att plugga för tillfället, jag börjar känna hur allt börjar hopa sig framför mig men ändå så är jag allt annat än effektiv. Jag har gjort upp planer om vad jag ska göra varje vecka men de har kraschat totalt. Får väl se hur det här slutar...

I kväll blir det tjejfest så då får jag i alla fall tänka på något annat en liten stund... 


Jag i ett komaliknande tillstånd i en taxi i Östersund...

Kommentarer
Postat av: Sara

Då är vi två som är skoltrötta - gör allt annat än pluggar på dagarna just :P

Postat av: Emma

Hoppas att plugglusten kommer tillbaks snart & att det är en rolig fest :o)



Kram

2009-02-25 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback