The perfect smile???

Idag har jag haft ännu ett av mina flummiga ögonblick. Ni vet att jag skrev att jag skulle till tandläkaren idag? När jag kom dit på utsatt tid så får jag veta att min tid var fredag den 27 mars! Haha, jag var där en månad för tidigt med andra ord...

Hur som helst så var det bra att jag åkte dit för de hade en återbudstid så jag fick bli undersökt trots allt! Jag ville även att hon skulle slipa till hacken i mina framtänder och det gjorde hon. Tackar för det! Vad gäller resten av mina planer om att fixa till dem ytterligare samt få dem vita avrådde hon ifrån. När man bleker tänderna så försvagar man dem och det kanske inte är så bra i det långa loppet... Det andra fixet fick jag höra med tandregleringen om men hon tyckte att jag hade så fina tänder att det inte behövdes!

Kanske att man ska sluta nojja sig över småsaker. Who cares egentligen? Det är jag som kan störa mig på att jag inte har the perfect smile men jag tror ju inte att andra bryr sig nämnvärt... Min älskling tycker att jag är fin som jag är och det är väl det som betyder något!


Eller ska man eftersträva The Perfect Smile?
Vad tycker ni?


(Tack för kommentarerna till förra inlägget, men som sagt så behöver ni inte oroa er!) =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, febern börjar faktist gå ner nu- skönt!

Haha, du är ju för flummig ibland :o) Men vad bra att de hade en tid ändå då. Det var ju bra att du fick slipa till lite om du ville det. Men det låter ju inget vidare att bleka... Jag tycker att du har ett fint smile som det är :o)



Ha en bra dag!



Kram

Postat av: P

Just tänder är något som kan vara rätt charmigt om de inte är perfekta.

Jag tycker inte att det är något "fel" på dina!

Kram

2009-02-27 @ 14:06:12
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: vicky

Aaaa vem fan bryr sig om tänder, man får vara glad att man lever och är frisk! (Skapligt iaf)

2009-02-28 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback