Drömmar om hus...

En dröm som jag har är att köpa ett äldre slitet hus och totalrenovera det. Problemet är bara att både jag och Kristofer är totalt ohändiga! I alla fall då det gäller allt som har med byggnation att göra. Målning och småpyssel kanske vi hade klarat om vi bestämt oss för det men inte så mycket annat.

Därför får jag nog lov att omdefinera min dröm lite... Ett relativt "färdigt" hus borde nog vi sikta in oss på men som man kan göra till sitt med lite färg, tapeter och inredning... Eller så får vi helt enkelt bli jätterika på något sätt så att vi kan anlita folk som kan renovera åt oss... Hur det än blir så önskar jag mig hellre ett hus som har en "äldre känsla" än ett helt nybyggt... Ett stall på gården hade inte heller varit helt fel... =)

Jag vet en gård som hade passat oss perfekt men tyvärr så vill de som bor där nu bo kvar där ett bra tag till.

Kommentarer
Postat av: iana

Men ack så smaskigt!!

Ostbågar, mums!

Hur hade ni det igår? Är så nyfiken, BILDER tack ;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback