New Year´s Eve... the reduced story...

Ok, här kommer den reducerade berättelsen om mitt nyårsfirande. Reduceringen beror på:

1) Allt lämpar sig inte i tryck.
2) Hela kvällen finns inte lagrad i minnet (vare sig mitt, någon annans eller kamerans).

Kvällen (/natten) var hur som helst riktigt rolig. Den började med en god trerätters middag.

Förrätt: Löjromstoast. 
Huvudrätt: Helstekt oxfilé med potatisgratäng, Kristofers berömda sås och fetaostsallad.
Efterrätt: Marängsvisch.  


Efter middagen så gjordes bl a följande (utan inbördes ordning): Det spelades sällskapsspel, det sjöngs, det dansades, 12-slaget firades, det spelades lite mer sällskapsspel, det bastades, det *piiiip* osv... =)

En oförglömlig kväll höll jag på att skriva... Jag menade såklart en väldigt rolig kväll och jag hoppas att grannarna sov framåt 5-tiden om jag säger så...


Bjuder på några få bilder från kvällen:

 
Missarna sov lugnt i sängen... Ett tag... Tills det började väsnas inne och smälla ute. Stackrarna, men de överlevde kvällen och Zlatan var ändå i fin form!

 
Det dukade bordet var väldigt litet men finns det hjärterum så finns det stjärterum! =)

 
Tolvslaget firades såklart ute där vi såg på fyrverkerierna.

På bilderna ser ni de som var med på middagen men det var även fler som passerade under kvällen...

Till er som var med: Tack för ett roligt nyårsfirande!

Kommentarer
Postat av: ianaiana

Ååå :) Jag hade en härlig nyårsafton, men jag saknar ju er såklart. Jag har ju världens bästa och tokigaste vänner!

Nya designen är jättesnygg! Tror att jag får anlita dig att hjälpa mig ur min vita trista blogg ;)

Krampå dig!!

Postat av: Stickis

Tack själv! :)

2009-01-03 @ 21:55:51
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback