Periodare...

Jag är verkligen en periodare. Ibland tycker jag att det är jättekul att blogga medan jag andra dagar inte har någon lust alls. Just för tillfället så saknar jag lite motivation känner jag men slänger upp ett inlägg ändå så att ni inte ska hinna sakna mina roliga, underbara inlägg om mig, mig och mig! *ironi*

Hur som helst så har jag hunnit med att fika (läs: tagit mig tid på grund av att fika är roligare än att plugga) i både går och idag. I går nere på stan och idag hemma hos Ki. Idag var Tigge och lilla Nathalie på besök hos Ki så jag fick ju bara lov att åka dit! =)

Annars har jag även hunnit med att slänga ut julen och tvättat. Sen så har jag faktiskt pluggat också. Har fortfarande den avslutande diskussionen kvar och den tänkte jag skriva nu. Men jag har gjort en del ändringar som min handledare tyckte att jag skulle göra och så har jag skrivit ett sammandrag. Har dock fortfarande de andras uppsatser att läsa inför oppositionen i morgon så ikväll blir det läsning. När man tar sig tid till att göra andra saker så försvinner ju tyvärr inte ens måsten utan de skjuts endast upp...

Sååå, nu blir det plugg!

Kommentarer
Postat av: vicky

ja vilken tur att du är ung så du orkar sitta uppe sent på kvällarna och plugga!!!

2009-01-13 @ 18:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback