Pluggeliplugg...

Jag skriver och skriver och skriver... Men ändå så känns det som att jag har massor kvar att göra... Jag pratar såklart om uppsatsen som helst ska var så gott som klar i morgon kl. 10. Varför kl. 10 förresten? Oppositionen är inte förrän på onsdag så vi hade väl kunnat få lämna in kl. 18 eller något i morgon istället... Då hade man haft en hel dag till på sig...

Jaja, det går sakta framåt iaf men som sagt så är det en hel del kvar att göra. Bäst att fortsätta... Lär bli att sitta med det här hela kvällen (natten?). Men det är faktiskt lite kul också. Gillar att skriva och gillar mitt ämne. Men just nu jobbar jag mot klockan... Sen så är jag som vanligt lite nervös att det inte ska vara tillräckligt bra...

Nästa gång ska jag inte vara ute i sista minuten... Lovar... *håller fingrarna korsade*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback