Hästbloggen...

Oj! Den här bloggen har jag haft betydligt längre än min hästblogg. Jag har förmodligen därför alltid haft fler besökare på den här bloggen. Men igår var det tvärtom! Då hade jag fler besökare på min andra blogg! Hehe, har även lite tips på ingående till den bloggen, ska bli spännande att höra vad de säger...

Tänkte på en annan sak angående hästbloggen. Jag har skrivit där att alla hästbloggar som kommenterar ska bli länkade. Men jag har inte sagt något om er som kommenterat men som inte har renodlade hästbloggar (som även läser här förmodar jag =). Vill ni också bli länkade på hästbloggen? =) 


Foto: Stina Ahlenius 

Kommentarer
Postat av: P

Jag gör precis som du säger att Blossom säger att man ska göra =)

Då jag ätit väldigt mycket skit såsom, skräpmat och godis mm förut så har det nu blivit ganska stor ändring i maten.

Men kroppen/magen kanske vänjer sig snart.

Hoppas ni får lite värme snart!!!

Kram

Postat av: P

Ja jag kan försöka =) Lovar inte att det kommer gå bra =)

Kram

2009-03-12 @ 19:21:15
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: Maria

Lite svårt det där med att veta hur mkt häst man ska skriva om på bloggen, de som håller på med hästar vill säkert läsa mer och dom som inte gör det mindre... så det är rätt smart att ha två olika bloggar som du, men jag tror jag håller mig till en och försöker skriva sådär lite lagom mkt häst... Du kan länka mig från hästbloggen om du vill så läsarna får se lite bilder på Reggie oxå ibland:)

2009-03-12 @ 20:27:04
URL: http://lillymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback