Hur klarade man sig innan google fanns??

Haha, tacka vet jag google! Håller på att göra plankstek (ok då, Kristofer gör, jag assisterar) och så fick vi lite bryderier om några grejer... Då var det bara att söka på google så så fick vi både reda på hur vi skulle göra (observera att jag säger vi) samt lite "extratips". Perfa!!!

Så nu blir det plankstek och melodifestival!

Vem håller ni på i kväll??? Jag tror att operalåten vinner även om jag personligen kanske tycker att det är flera andra låtar som är bättre! Schlagernörd, vem? Jag?

Trevlig kväll på er!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Mums! Ja google är perfekt :o) Man hittar ALLT! Själv sitter jag framför melodifestivalen i min ensamhet med en skål godis- suck!



Ha en trevlig kväll!



Kram

Postat av: Emma

P.S. Håller inte på någon speciell ;o) D.S.

2009-03-14 @ 20:23:50
Postat av: vicky

hur är det möjligt att svenska folket röstade fram en låt där man inte hör vad hon sjunger och på 2a plats en låt där man hör vad hon sjunger för hon sjunger bara ett ord!!!!!!!

2009-03-16 @ 13:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback